Web design, creare site, pagini web
Pagina de start Prezentarea companiei Date de contact
Creare site, aplicaţii web personalizate
Realizare web site

Mai multe informaţii...

 

a

Site-ul dvs. este compatibil
cu dispozitivele mobile ?

 

Tur virtual

Mai multe informaţii...

mail contact webart
 

Soluţii de promovare site, optimizare site

După ce etapa de realizare a siteului web s-a finalizat, iar acesta este online, mai sunt necesari o serie de paşi pentru ca siteul companiei dumneavoastră să fie accesibil unei categorii cât mai largi din publicul ţintă. Pentru aceasta vă punem la dispoziţie o serie de tehnici de promovare web, precum:

 

SEO (optimizare pentru motoarele de căutare)

Optimizarea sitului pentru motoarele de căutare are drept scop asigurarea unei poziţii cât mai bune în motoarele de căutare(Google, Yahoo, MSN, etc.), lucru care va atrage automat şi un trafic bun pentru pagina dumneavoastră web.
Optimizarea codului sursă al web siteului (meta tag-uri, titluri pagini, descriere, cuvinte cheie, linkuri interne în web site, tag-uri pentru imagini, etc.) este esenţială pentru o regăsire cât mai uşoară şi rapidă după cuvinte cheie specifice domeniului de activitate.
Astfel veţi beneficia de creşterea numărului de vizitatori - potenţiali clienţi (deoarece ajung pe site în urma unor căutări specifice), o mai bună poziţionare în motoarele de căutare, cu impact direct asupra traficului pozitiv (audienţă targetată, utilizatori din cadrul publicului ţintă), toate ducând automat la creşterea volumului încasărilor generate de activitatea online.

 

SEM (Marketing pe motoarele de căutare)

Marketingul pe motoarele de căutare cuprinde o serie de metode prin care un website poate obţine poziţionări cât mai bune pe motoarele de căutare, sau cu alte cuvinte, rezultate cât mai relevante pentru anumite cuvinte cheie, dar şi devanşarea siteurilor concurente în motoarele respective, precum şi ca trafic exprimat în număr de vizitatori unici. Printre cele mai folosite instrumente SEM sunt: Google AdWords, Microsoft adCenter şi Yahoo! Search Marketing. În România, cel mai mare impact îl are Google AdWords.

 

Înscriere în directoare specializate

Aceste directoare sunt portaluri (siteuri) specializate pe anumite industrii (ex. industria auto, medicală, etc.), domenii de activitate, tipuri de servicii oferite. De obicei, cu cât aceste directoare sunt mai relevante, listarea se face în schimbul unui abonament, a carui valoare creşte în funcţie de facilităţile oferite: listare simplă, preferenţială (de exemplu posibilitatea personalizării înscrierii prin adăugarea unei sigle), spaţii speciale, pagini întregi destinate unei înscrieri etc.

 

Campanii AdWords, AdSense (plata pe click)

"Google AdWords este o metodă rapidă şi simplă de a face publicitate pe Google şi pe site-urile de publicitate partenere ale acestuia, indiferent de bugetul de care dispuneţi. Anunţurile AdWords sunt afişate alături de rezultatele de căutare pe Google, ca şi pe site-urile de căutare şi de conţinut din Reţeaua Google aflată în continuă dezvoltare, care include site-uri Web ca AOL, EarthLink, HowStuffWorks şi Blogger. Beneficiind de căutări pe Google şi de afişări de pagină în Reţeaua Google în fiecare zi, anunţurile dvs. Google AdWords vor ajunge la o audienţă vastă."
Sursa: https://adwords.google.ro/support/bin/answer.py?answer=6084&topic=115


"Google AdSense furnizează reclame Google AdWords bazate pe text, reclame care sunt relevante pentru cei care vizualizează paginile de Internet - iar Google îi plăteşte pe editorii de web pentru acestea. Google AdSense se adresează editorilor de web care doresc să obţină mai mult profit din publicitate pe site-urile lor, iar pe de altă parte se străduiesc să menţină calitatea editorială."
Sursa: http://adwords.google.com/support/bin/answer.py?hl=ro&answer=6519

 

Campanii bannere (plata pe afişare)

Bannerele reprezintă elemente grafice simple sau animate plasate pe anumite siteuri cu număr mare de vizitatori, în poziţii în care pot fi uşor vizibile (de obicei la începutul paginilor). Taxele pentru plasarea unui banner se calculează de obicei în raport cu numărul de impresii (expuneri). Şi acest tip de promovare trebuie să fie orientată către publicul ţintă prin identificarea acelor siteuri cu trafic mare care atrag utilizatori din publicul dumneavoastră ţintă şi plasarea bannerelor numai pe siteurile selecţionate.

 

Webmarketing (analiză piaţă/target)

Marketingul web este o soluţie completă de promovare, care presupune, pe lângă promovarea prin una sau mai multe dintre metodele menţionate anterior, o etapa anterioară ce constă în analiza pieţei, analiza business-ului de promovat şi concurenţei, precum şi analiza publicului ţintă.

 

Alte instrumente de promovare:

  • Parteneriate cu alte situri (link exchange)
  • Bloguri de companie
  • Campanii virale
  • E-mail marketing
  • SMS marketing
  • Bloguri, podcasting, videocasting
Webart Software, firma web design Bucureşti România